Pazar, Eylül 17, 2006

Mukaddime

Uzun zamandır bir defter tutuyorum. Kitaplardan hoşuma giden kısımlar, veciz bir söz veya bir dörtlük gibi daha sonra hatırlamak istediğim, benim için değer taşıyan şeyleri bu deftere yazıyorum. Zaman zaman bakıyor, keyifle okuyorum. Fakat defter tutmanın zorlukları da yok değil. Mesela eğer tükenmez kalemle yazıyorsanız, ki kurşun kalem de pek hoş durmaz, bir imla hatası veya bir yanlışlık yaptığında geriye dönüş mümkün olmuyor. Ayrıca birisi görüp "aaa! ne güzel bir şiir alıp yazabilir miyim" dediğinde defteri ona teslim etmek zor geliyor insana. Yani paylaşmak kolay değil.

Ben de bir blog tutmaya karar verdim. Bundan sonra kayde değer şeyleri burada yazacağım. Bazen bir beyit,
bazen bir kitaptan hoş bir alıntı,
bazen bir kitabın ben de bıraktığı izlenimleri,
bazen tarihten bir yaprağı,
bazen bir portreyi yazacağım.

Kısaca benim için önemli olan ne varsa yazacağım.
"İşte şiir böyle olmalı" dediğimde yazacağım.
İçim daraldıkça yazacağım.
Efkar bastıkça, hüzünlendikçe yazacağım.
"Bu böyle olur mu" dediğimde, tüylerim diken diken olduğunda yazacağım.

Belki bu günlükle yazmayı yeniden öğreneceğim.

1 Comments:

Blogger Mennan said...

Hayırlısı...

10:09 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home